Followers

Thursday, April 9, 2009

serabut lg..


masih lg berserabut....
aku tak tau bile masalah ni nak selesai.. org sekeliling nmpak aku macam ok..tp sebenarnya dalam hati ni.. hanya ALLAH saje yang tau.. aku dah mcm jadi fed-up ngn diri aku.. aku jd tak bersemangat.. evrything yang aku buat macam serba salah..serba tak menjadi..
knapa bende2 camni jd kat aku..????????????
arrggghhhhhhhhh....!!!!!!!!!!!!!!!
aku yang pilih jln ni... aku kene brani kan diri aku utk tempuhinya....

6 comments:

  1. banyak2 kan bersabar.....
    kuatkn semangat

    majulah sukan untuk negara...ekh.......salah topik ni
    wakakkakakakakakakkaaka

    gelak la sikit
    penat wat lawak kurang pandai ni

    ReplyDelete
  2. hehehehehe..dah lawak sgt ni, smbil tahan perut..huhuhuhu..
    thnx kawan..

    ReplyDelete
  3. hahahahahaa...
    hahahahahaa...

    ikhlas gelak nie...

    ReplyDelete
  4. ehhehhehehehehehheheh sip baik ikhls huhuhuhu

    ReplyDelete
  5. x sangka cik miera ni lawak orangnye...
    lawa pun ye gak.. hehehehe

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails