Followers

Saturday, April 25, 2009

kawen = duit+garu kepala..??

ptg sabtu yang indah ini, aku nak berangkat ke singapura lps abis keje kul 3 nnt.. Nak p kenduri umah pakcik kat Dover Road, dia wat kenduri arwah sket..
nasib baiklah ade member aku yg baik hati nak tlg cover aku keje mlm esok.. leh ar ar aku duk lama sket kat seberang tambak tu nnt.. klw x, esok dah kene balik..mmg tak besh...
aku nak citer sket psl 'kawen'... dua tiga menjak ni org sekeliling aku asyik ckp psl kawen je.. satu tekanan utk aku..hahaha..
smlm member aku kat kg call aku, tny btulke aku nak kawen tahun ni..?? dia dpt tau dari sumber yg benar2 betul..hahaha.. rupanya, abah aku ade citer kat bapa dia yg aku nak kawen dah.... issshhh..abah nie, sabar lah, ank bujangmu ini masih dlam usaha mengumpul hantaran perkahwinan yg melambung tinggi nilainya skrg.. huhuhuu
lps tu, satu lg makcik aku yg kat spore ni, katanya disebabkan mak aku dah tak ade, dia ckp dia nak hndle mjls kawen aku nnt..n then lg bagus klw aku dapat cari sorang istri dari singapura, lg senang dia nak uruskan....SINGAPURA..???? lg la mane aku nak korek cari duit ni..huhuhu..
tp yg pasti la ni hati aku dah tertambat pada seseorg....dari terengganu.. InsyaAllah, klw xde apa2 yg mengganggu, rncang nak bersatunya next year... tp famili dia mcm nak suruh lekas2 je... pada bakal famili mertua, sabar k, bakal menantumu yang tgh garu kepala ini, sdg berusaha mengumpul harta pencarian..
lalalala..mc2 nak kene bayar ni.. duit takaful, ASB, kete,...huhuhu, dgn gaji yg tak seberapa ni..mana leh handle... Toooollloooonnnggg...!!! Garu kepala lagi ni..
Jap, td akak aku call dia minta adik bradik tolong topup duit sket, sbb nak upgrade umah kat kg tu.....wahh..garu lagi ni.. hahahaha
Tp alhamdulillah, dgn gaji aku skrg, aku akan cube handle sebaik mungkin...

5 comments:

  1. jgn lupe kt jemputan nnt tau

    ReplyDelete
  2. haaa..da sedia kerr..uhuk3..

    jom visit blog sufy..post baru cintan cintun..

    ReplyDelete
  3. dh de awek ke?
    melepas aku..wakaka..
    aku nk nikah je..,majlis kawen 2 kecik2 je..
    sbb aku bkn serius sgt nk kawen..
    aku kawen sbb sunah nabi je..
    1 lgi sbb nak dptkn waris aku..
    kalo sal cinta,lgsg xderk..
    wahaha

    ReplyDelete
  4. awek mmg dah ade, tp klw nak tambah satu lg pun takde hal... hahahaha, gurau je..

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails