Followers

Monday, April 13, 2009

NABIL- Bintang Paling Popular


Tahniah lah aku ucapkan kepada Ahmad Nabil, Raja Lawak, yang telah memenangi Aunugerah Bintang Palling Popular, ABPBH 2008, mlm td sekaligus merampas gelaran paling popular daripada MAWI yang telah memenangi gelaran 3 tahun berturut-turut. Kepada mawi, lu pikirlah sendiri.....

Nabil memenangi hadiah utama kereta Nissan Sylphy 2.0L berharga RM109,000 tajaan Edaran Tan Chong Motor Sdn Bhd, barang kemas Rafflesia bernilai RM150,000 tajaan Rafflesia The Pearl Centre serta pakej penginapan bernilai RM8,000 tajaan Palace of the Golden Horses, selain trofi.



Mase aku nengok bila Nabil diumumkan sbg pemenang Bintang Paling Popular ni, peerrggghh, mayb terkejut atau wat2 terkejut, dia ngn selamba salam org yg duduk sekelilingnya n then on live telecast, dia memeluk awek dia si IRMA HASMIE.. haa...sape nak jawab.. tunggu je lah gosip or kutukan yg akan beliau dapat nnt ..hahahaha.. apapun NABIL, lupikirlah sendri...

19 comments:

  1. xsempat tngok la sebab tersangkut dalam jem otw lik kl..wuaaaaaahhhhhhh sedih nyer
    aper2 tahniah la nabil

    ReplyDelete
  2. hehehe..kesian dier..
    takpe, nnt tunggulah siaran ulangan dier..
    lgpun result mlm tadi tak ade yang mengejutkan pun..

    ReplyDelete
  3. o0o0o0o0o0 ye ker..tp nk gak tngok nabil pelukk irma tu...mesti terkejut kn...hhheheheheheh larikkkkkkkkkkk

    ReplyDelete
  4. hahaha...buat ape nak larikkkkkkkk???
    dah memang cmtu anak muda zaman skrg..
    hm.....

    ReplyDelete
  5. ujan pn tau berhentiiiiiiiiiii

    ReplyDelete
  6. haha..pity him lol...
    mcm xpenah ada awek...
    mesti awek dia yg dulu duk nangis kt umah..pdan muka dia

    ReplyDelete
  7. Aku nengok weyh... tapi aku cam relex jek dia peluk irma... Cun kottt minah tue..

    ReplyDelete
  8. hahaha..korang ni, ade2 je..
    seperti yang aku jangka, melambak blog yg citer pasal kes ni..
    tp korang ade parsan tak si Nabil dengan selamba pegang bahu wife MAWI, si EKIN..???
    haaa...

    ReplyDelete
  9. btl ke nabil pegang bahu ekin...gosip ni....
    kuat osip gak awak ni wakakkakakakakakak

    ReplyDelete
  10. bkn gosip la cik MIERA, dah memang btul, mase nabil diumum pemenang, then dia ade maen tarik2 ngn sape ntah, then dia pegang bahu EKIN, mayb tak sengaja kot.. yelah org tgh hepi sakan..

    ReplyDelete
  11. sewel gak nabill ni..baru nk bangga org n9 menang...knp blog awk xder shoutbox ekh....klu ader nk skodeng blog awk..kn senang diaorg tngglkn komen

    ReplyDelete
  12. x mcm berat ke letak shoutbox tu..??
    takpe, atas nasihat cik MIERA, sy letak k..

    ReplyDelete
  13. berat ker...xla kot...kira ok la kekedng diaorg ni bukn rajin sngt nk membaca ni...just nak skodeng2 jer..

    bagus2 dengar cakap yer..anak saper la ni

    ReplyDelete
  14. baik lah cik MIERA, i'll try first..

    ReplyDelete
  15. AKU XTGOK LA ANUGERAH 2...
    AKU SUKA TDO AWAL,DLM PKUL 10 aku tdo la
    HAHA,XKN SEMATA2 ABP MAIN AKU XLEY TDO..
    WAAKAKAKA

    ReplyDelete
  16. btul2 tu cik CAROL...
    bagus la klw tido awal, esk pg leh bangun segar n sehat..

    ReplyDelete
  17. segar ape...bgun tdo je ingt kt keje
    keje plak hmmm mmg la best
    tp boss xbtl,staf lain pun xbtl
    xsabar nk benti nk smbg blaja..
    xpun aku kawin ngn si nabil 2..bru ko tau aku ni sape..bkn sekadar carol je
    wakakaka

    ReplyDelete
  18. hahahah..abih tu si aweks dia nak campak kat mane..???
    haaa..sape nak jawab..?? lu pikirlah sendri Carol..
    hehehehe

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails