Followers

Wednesday, April 1, 2009

reten di bulan april


Assalamualaikum semua.. dah lama dah aku tak menulis kat cni.. b4 this pun just cut n paste je..
kejap je dah masuk bulan April.. bermakna dah masuk bulan ke-7 aku kerja kat cni.. Alhamdulillah setakat ni sumer ok.. cume yang tak beshnya aku kene sediakan reten bulan Mac..huhuhu.. dah lah banyak perkara berlaku pada bulan lalu yg menyebabkan aku x dpt nak update selalu rten2 tu, so terpaksalah aku bertungkus lumus siapkan reten aku ni..takpe, lg sket je nak siap.. malam ni siaplah..insyaAllah..
Bulan lepas gak pada 28/3/2009 nenek aku kembali ke Rahmatullah... Sama2lah kita sedekahkan al-Fatihah kepada arwah nenek saya..al-Fatihah.........

harapan aku untuk bulan april ni.. hope aku bleh tingkatkan kerja aku (cewah...) dan hope mylife will be a wonderful life journey....

1 comment:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails