Followers

Friday, April 17, 2009

gambar baru..muke lame..


aku kembali lagi ngn sisi baru, tapi tetap ngn jaket yang same..
huhuhu, sape yg sudi nak menyumbangkan jaket yang baru, silalah hubungi ku ngn kadar yang segera..lalalala








apa kes mamat ni pandang laen macam je..?? bukan pe, nak gtaw kat korang aku nak cuti sabtu n ahad ni.. nak pi Singapura... Sape nak ikut..??? jom, aku bawa ronda satu pulau Singapura.. lalalala
menjeling2 ku terpandang..mata kita same memandang..lalala, sambil nyanyi lagu Datuk S.M.SALIM.. lalalaal meh la join nyanyi skali..


Muke hampeh yang aku suke sangat nak buat.. boleh wat duit klw wat muke camni tak..??? hahaha..ape yang cube aku jelaskan sebenarnye nie.??? aku pun tak tau.... lalalala
kat cni aku nak ucapkan time kasih pada member2 baru yang sudi folo blog aku yang serba kureng ni.. Trime kasih banyak2 guys..!!

3 comments:

  1. amboi..amboi g jaln yer..jgn lupe ole2 singapore tau..xbg siap la..bako jer jambatan kt tambak johor tu xkasi dia blk huhuhuhuhuhuhu

    ReplyDelete
  2. hahaha..bako je tambak johor tu, leh ganti ngn jambatan bengkok nnt...hahahaha..
    lgpun sy tak lalu situ, sy lalu, 2nd link la..

    ReplyDelete
  3. klu singapore tu xpenah smpai ag tp klu setakat jb u dah arif sngt..sedara mara mmg ramai kt sana

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails