Followers

Sunday, April 12, 2009

blog baru

assalamualaikum...
kita bertemu lagi..
hari ini aku nak war2 kan blog terbaru aku berkaitan bidang yang aku kerja sekarang, iaitu unit inspektorat , bahagaian kesihatan awam, Kementerian Kesihatan Malaysia.
Aku dapat idea nak wat ni pun atas hasil idea housemate aku izan, atau MR.M dalm blog tu.
apa-apa pun aku harap korang dapat lah kiranya jenguk blog tu, bg mendapatkan maklumat2 terbaru tentang kesihatan awam di Malaysia. InsyaAllah, klw ade mase, aku akan cube updatekan segala bahan baru untuk pengetahuan korang dengan bantuan MR.M.

http://www.kesihatan-awam.blogspot.com

8 comments:

  1. ok gak tu dpt berkongi maklumat..gud idea hehehehhehe

    ReplyDelete
  2. tq miera...tlg ar promote sket ye..
    hehehe

    ReplyDelete
  3. knp xblh polo blog awk yg baru tu...pic sy xder pong ...sedihhhhhh r

    ReplyDelete
  4. tulah pelik gak.. gambar awk tak kuar pun..

    ReplyDelete
  5. ah..cunnnyeerrr...
    ape je korang ni...

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails