Followers

Wednesday, April 8, 2009

DUGAAN


hmmmm..macam mana ye aku nak mulakan citer... smlm dugaan paling besar aku alami, smpai skrg aku masih pikir benda yang same.. btul ke apa yang aku buat..??? benarkah aku yakin apa yang aku cakapkan..??? perrgghh... Ya Allah... aku tau ini merupakan salah satu ujian terhadap hambamu yang hina ini..., tp aku yakin semua yang berlaku ini ada hikmah disebalik kejadian..
sejujurnya aku memang kecewa sangat2 pada mulanya, aku rase macam nak wat sumthing yang bodoh.. but aku yakin tu sumer bleh berlaku bila fikiran di kuasai syaitan, yang mana tugasnya untuk menyesatkan manusia..
tapi, aku tabah n redha atas apa yang berlaku..aku kuatkan diri ku..aku memohon redha dari Allah... aku harap apa yg berlaku ini akan kuatkan lagi CINTAKU terhadap Allah s.w.t.

Nampak ketarakah dilema di wajah ku, Diluarnya tenang tapi tuhan saja tahu.

Nampak ketarakah dilema di wajah ku, Diluarnya tenang tapi tuhan saja tahu.

Persoalannya kini,sampai bila mampu ku bertahan, Mampukah ku bertahan?

Ini semua dugaan Nya


No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails