Followers

Monday, April 6, 2009

aku..reten..dan ..dia..

assalamualaikum... korang prasan tak aku dah malas nak menaip dalam blog ni semenjak dua menjak ni..?? huhuhu....naper..??? ntahlah..xde mood la n then xde idea nak di kongsikan.. blur giler semenjak kene siapkan reten bulan MAC ... huhuhuu..first time buat reten, bleh pusing satu kepala ni..hahaha..kesian sungguh..
nway, lepas dah settle reten yang aku buat, aku rase lapang sket.. lepas ni leh lah aku wat sample yang banyak sbb bln lepas aku cume kesempatan wat satu sample je...ish3.. banyak btul perkara yg terjadi menyebabkan aku hanya mmpu laksanakan satu sample je.. hm..klw boss tanya nnt, apa aku nak jawab ye..??? any idea..??? huhuhu..jgn risau, aku dah sedia xplain yang jujur..hehehe

la ni pun aku bertambah happy sket, sbb hati aku dah dimiliki oleh seseorang secara tak sengaja...
aku pun tak sangka kami akan seserius ni..huhuhu.. nway, thanks to her, coz hadir dalam diri aku n sanggup terima any kelemahan ku, harap berkekalan, insyaAllah. ......thanks again.. cewah...tetiba je jadi romantik lak..huhuhu...hampeh sungguh..

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails