Followers

Friday, February 13, 2009

sehari di Jusco Bukit Indah..



Hari ni entah apa kes agaknya yang membuatkan aku ngn housemate aku rancang nak pi shopping kat Jusco Bukit Indah.. Tba2 bila ade yang bg idea..kami bertiga trus setuju.. saje window shopping..
kat cni aku sertakan beberapa gambar...
yang ni dua org mamat la housemate.. wlpun kami lain2 opis, tp kami dari tempat blajar yang same.. kira orait la tu..
yang berbaju NIKE ni namanya Ruhaizan, atau lebih senang dipanggil Michael dikalangan member kolejnye.. Yang sorang lagi yang berbadan sasa , namanya Salihin, atau lebih hebat dipanggil KERAS oleh konco-konconye..



Mase ni kami tengah survey blender baru.. Pandai betul budak berdua ni pilih barangan dapur..hebat..
Aku cume pandai menyibuk je.. huhuhuhu



Ni lah aku..suke sgt interframe dlm gambar...
tapi disebabkan fon aku dah weak.. setakat 2, 3 keping je dapat snap.. ok la tu.. lain2 gambar kat dlm fon keras.. aku tak sempat nak sedut, sebab kene pi keje ngn tergesa2...

1 comment:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails