Followers

Friday, February 27, 2009

pemeriksaan sekolah

semalam aku pi wat pemeriksaan sekolah ngn rakan sekerja aku, Salasiah. Ni antara sekolah yang kene diperiksa oleh Sal.. aku punye sekolah, next week baru aku igt nak mula check.. smlm sekolah yang kami pi check, Sek.Kebangsaan Morni Pok dan Sek.Kebangsaan Tiram duku, kedua2nya terletak di kawasan Gelang Patah JB. Setelah diperiksa, kedua-dua sekolah mnunjukaan prestasi yang lebih kurang same je.. Keselamatan dan tahap kesihatan sekolah terbabit, berada pada kedudukan yang memuaskan je.. bila kita bg advise utk tingkatkan keselamatan dan kesihatan , banyak je alasan yang diberikan.. tp...alasan2 tersebut mmg ada benar jugak..... BAJET takde..huhuu.. Banyak modal diperlukan utk digunakan bagi menaik taraf sesuatu sekolah.. aku harap pihak PPD lebih memainkan peranan terhadap sekolah-sekolah terutama yang berada di luar bandar agar fasiliti diterima sama seperti sekolah yang terdapat di Bandar.


*gambar akan ku kepilkan kemudian...

1 comment:

  1. emm..betol2..kadang2 tue ade setengah pihak nk kan glamour je...ape2 pun yang menjadi keutamaan skang pelajar.coz dyeorang lah bakal2 generasi..so, tak kesahlah luar or dalam bandar sekali pon..dyeorang patut & harus diberikan layanan & bantuan yang same.

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails