Followers

Wednesday, February 4, 2009

Kadang- Kadang


Kadang-kadang bila dipikirkan tentang diri ni, aku masih x pasti, masih lagi mencari-cari sesuatu yang tak pasti..
Kadang-kadang juga aku rasakan hidup ini tidak beerti lagi, tanpa ibu di sisi , aku masih merindui setiap kenangan indah ketika bersamanya..
Kadang-kadang aku juga sentiasa mencuba perbaiki dirini, tapi tak tahu dimana hendak mulakan, apa yang nak aku lakukan?...
kadang-kadang aku sering merasa tertekan dek keadaan persekitaran..
kadang-kadang, entahlah... aku sendiri tak pasti..

Yang aku harapkankan keimanan dan cintaku terhadap Yang Maha Pencipta akan terus memberi petunjuk dan hidayahNYA kepada hambaNYA yang lemah ini.. insyaAllah..
May ALLAH swt always bless us...

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails