Followers

Friday, February 13, 2009

Malam masih muda...jeng..jeng..jeng..


Assalamualaikum... penat betul hari ni, dahlah siang td kuar bandar, then malam kene masuk keje.. nway, inilah namanya kehidupan yang kene tempoh semalam, hari ini, dan hari-hari yang mendatang.. Walaupun aku kurang sehat, tp alhamdulillah dah beransur sembuh, aku hepi ngn life aku skrg... Lega jugak bila dapat selesaikan masalah yang tiba2 muncul dalam minggu ni.. May Allah always bless us.. insyaAllah..
Malam ni gak aku sibukkan diri "make-up" blog aku ni... pening gak nak wat camner..?? biasalah org baru, x tau nak minta tolong sape tuk handle blog ni.. hope korang yang layan blog aku ni bleh terime seadanya, klw ade idea or komen tentang blog ni , jgn segan2 kan diri anda memberi feedback.. we are friends kan.?????
alhamdulillah aku hepi dengan apa aku buat sekarang dan aku sentiasa bermohon dan berdoa kepadaNYA supaya sentiasa merahmati dan memberi hidayah kepada semua umat Islam di muka bumi ini akan sentiasa aman dan bahagia hidup mereka...ameennn

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails