Followers

Thursday, February 12, 2009

Demam lagi.....ish..ish..ish..


Dalam mase sebulan ni dah dua kali aku demam, selesema dah macam air paip dah, aku pun tak tau, adakah imune badan aku makin susut..??? Mungkin btul jugak cakap kakak aku, aku ni klw mkn ubat, mesti tak abis... mcm manalah badan nak sehat btul2..??
Tp aku pun tak tau la, semenjak keje kat tempat baru ni 4 bulan lepas, kerap jugak kene demam, adakah disebabkan persekitaran, ataupun aku ni tak mengamalkan amalan kesihatan yang baik..?? yelah, first time keje shift, corak hidup seharian pun berubah..?? btul ke apa yang aku cakap ni..?? hmm..apaapapun doakan aku cepat sembuh ye...

2 comments:

  1. Semoga cepat sembuh dan sihat..ameen..ameen..

    ReplyDelete
  2. ak ni da sleseme ni... mgkin gak nk dmam...
    jgkit dpd ko ke?

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails