Followers

Friday, February 20, 2009

Salam Jumaat..


Hari ini jumaat ,20/02/2009. apa yang aku nak citer arini ye..? macam boring je arini...macam biase arini aku masuk keje kul 7pg. Masuk opis, on tv n ngk Malaysia Hari ini. Best gak topik2 dia arini antaranya siaran langsung dengan Mazidul dari penempatan pekerja asing yang tertipu..mcm menarik je citer, kene tengok 360 mlm ni.. selain tu ade citer pasalkonsertl final Mystarz LG ahad ni.. n many more la..
yang aku nak citer skrg pasal artis undangan nye yang tak berapa nak best.. knapa ye smakin lame smakin ramai penyanyi lelaki ala2 perempuan yang kerap muncul ye... aku tak nak nyatakan siapalah, faham2 sendiri sudah.. selalu gak mereka2 ni muncul kat MHI, lepas sorang2.. bleh laku ke..?? ish..ish..ish..
Hari ni gak si izan balik kg , bercuti.. so tinggal lah aku ngn keras je kat umah.. katanya nak cuti sampai hari ahad ni.. lps izan balik , si keras pulak cuti .. then turn aku plak nak cuti.. Bila agaknya sampai turn aku nnt..?? aku bajet, tgh bln 3 ni baru aku nak cuti.. Malam semalam sempat gak aku nengok citer KELIWON kat tv3, ni drama feveret si keras, kami yang lain ni just follow macam tu je.. tp bg aku episod semalam kurang menarik n x berapa bagus endingnye.. hm..hope lps ni next episode, citernye bagus.. abis je citer tu, si keras suh aku carikan lagu tema KELIWON, nyanyian farawahida iaitu jgn kau pergi.. best gak lagu tu...

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails