Followers

Tuesday, February 10, 2009



hari ni aku dapat rasakan feel lain sket..?? apa yang lainnye?? entahlah.. Keje kat opis pun makin bertambah, walaupun nampak je relaks keje kat sini, tp jgn tak tau, banyak cabaran n dugaan, silap-silap haribulan boleh jadi stress.. apapun alhamdulillah, stakat ni masih boleh dikawal lagi..
Pagi td aku diberitahu kene pi meeting pasal FOSiM kat putrajaya pada 17/2/2009 ni..Nasib ade member umah yang keje kat PTP pergi skali, ade jugak member nnt..

Aku pun makin malas nak nengok berita skrg, politik, politik, politik. Dulu aku tak minat politik, tp aku slalu gak ikuti keadaan semase politik.. tp skrg makin apa-apa- ntah,politik ni dah di ibaratkan macam taman permainan kanak-kanak pulak..kadang-kadang aku gelak sendiri ngn keadaan politik kat malaysia ni..huhuhu..
hopefully, Keadaan ni akan berubah dan kembali stabil.. insyaAllah..

2 comments:

  1. Allop Housemate... Kwn tumpang lalu yek.... (^_^)

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails