Followers

Wednesday, February 11, 2009

Hari Ini Hari Rabu...

Mcm biasalah , arini masuk opis jam3.00pm tapi aku dah sampai jam2.30pm td.. Saje dtg awal, xde ape nak wat umah.., bila aku buka blog ni, skali ade sorang housemate aku telah singgah kejap n memberi komen kat blog ni.. ish..ish..ish.. nway, thnx la jugak sebab sudi jenguk blog kawan dia yang tak seberape ni.. Hari n juga tadi, my-ex minta address aku tuk pulangkan sumer barang2 yang aku penah bagi kat dia.. Dan satu je jwpn aku kat dia...cannot!!!! aku takkan bagi, terpulanglah kat dia nak buat aper dgn barang2 tu... Memang tak dinafikan, yang aku masih sayang kat dia, tapi aku mesti buat keputusan dgn bijak... Apapun skrg aku kene terus pandang ke hadapan dan berharap segala yang terbaik utk aku dan aku sentiasa berdoa kepada tuhan mengharapkan perjalanan hidup ku ini sentiasa dirahmati dan senantiasa menjunjung tinggi cinta terhadapNYA.. InsyaAllah

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails