Followers

Tuesday, June 2, 2009

update..di bulan JUN

salam semua..
sori lama tak men'update' anything kat cni.. a litlle bit bz rite now.. sori guys,
utk pengetahuan cik lollipop, sy tak kecewa sbb man u kalah..huhuhuhu..stop..!!
tak nak lah story pasal citer tu lg..sejarah dah pun..hehehe
ingatkan kes Influenza A H1N1 ni dah nak stop, tp still teruk n kene plak jage bilik screening for influenza A H1N1 ni one more month... arrrgghhhh..tension... lg2 bila singapore makin bertambah pesakitnye.. wah..makin teruk la keje aku..!!! bila la aku leh cuti panjang..??? nak gak relaks2 pi makan2 angin ke, ni tak..asyik keje je.. hampeh...aku tak kira dlm bln i aku nak mintak cuti gak..wlwpn kabarnya cuti dah mmg tak bleh nak apply pun..tp takpe, pandai2 la aku nak dapatkan cuti tu nnt..lalalalalala...
wlwbagaimanapun..aku rase bulan JUN ni bg aku kegembiraan..hmmapa yg akan berlaku dis month ye..??? mcm ade sumthing yg best mennti aku dlm bln ni... hehehe...mungkin ya mungkin tidak.. tp aku mmg tak sabar nak menharungi liku2 hidup di bulan JUN ni..
hope u guys also hepi2 sokmo..

2 comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails