Followers

Wednesday, June 3, 2009

~cara nak jawab phone~


~cara nak jawab phone~
nie care nak jawab teponn..
panduan yerrr..

1. Soalan: haloo, may i speak to ayu please?
Jawapan: maap.sini bukan balai polis.

2. Soalan: haloo, siapa disana?
Jawapan: ntah. saya kat sini, mane le saya tau sape
kat sane..

3. Soalan: haloo, boleh saya bercakap ngan bapak awak?
Jawapan: nak cakap cakap je ler. buat ape tanye saya.

4. Soalan: haloo, boleh sambungkan ke nombor 5352?
Jawapan: maap cik, nombor tak boleh disambung, hanye
boleh dicampur.

5. Soalan: haloo, mak ade rumah?
Jawapan: mak takde rumah.bapak ade pasal rumah ni
bapak yang beli.

6. Soalan: haloo ayu, buat ape tu?
Jawapan: kan ke saya tengah bercakap ngan awak kat
tepon ni..

7. Soalan: boleh saya bercakap ngan ayu
Jawapan: maap.nombor yang anda dail tidak mahu
memberikan perkhidmatannye... time kacih.

8. Soalan: haloo, tolong panggilkan ayu. saya
nak bercakap dengannye.
Jawapan: sila panggil sendiri.saya sibuk.maap

9. Soalan: halloo......
Jawapan: haloo. pusat sakit mental disini. anda
ingin mendaftar?

10. Soalan: haloo, saya nak tumpang bertanya...
Jawapan: maap. ini bukan kaunter pertanyaan.

11. Soalan: haloo, betul ke ini nombor 3234412?
Jawapan: sila dail sekali lagi. kalau saya masih
menjawab betulle tu.

12. Soalan: assalammualaikum...
Jawapan: waalaikummussalam..(tupp!..terus letak
tepon.salam kite wajib jawab)

3 comments:

  1. hahaha.

    anda mmg nk bcakap ngan ayu.

    kesiannnnn.

    ;D

    ReplyDelete
  2. ayuuuu..siapakah gadis ini..??/
    huhuhuhu

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails