Followers

Thursday, March 31, 2011

korang tak paham apa yang aku paham

Salam ...
Dah lama tak bersiaran.. mcm-mcm masalah melanda.. adoyaiii....

Ye, aku ni memang seorang yang korang akan susah nak paham. hanya aku yang tau sapekah aku yang sebenarnya , even org yang paling rapat ngan aku pun x paham sapekah aku, kekadang aku pun x paham apa yang aku paham. aku harap korang paham la apa yang aku cakapkan ni.



Tak sumer benda yang kita buat dapat memuaskan hati orang lain. Tepuk dada , tanya dah makan ke blum..?? hehehe.. ntahlah, kekadang aku memang malas nak pikir2 benda2 yang leh merosakkan otak kepala aku ni. sebab bila makin difikirkan, makin tension jadinya. so aku amalkan settle satu2, klw x leh settle dgn kadar segera, kita kita tarik nafas dan bertenang n cube pikir langkah seterusnya.  Buat apa lah nak stress memanjang, kalau ikutkan je kata masalah tu, makin melarat.

Thats why la, orang x paham kat aku, masalah bertimbun ni, tp aku x nmpak pun muka bermasalah, dan setakat ni alhamdulillah, aku leh settle. dan paling aku x suke, orang push aku untuk sesuatu.. pls la, tolong paham diri aku. aku pun tak nak susahkan orang lain. InsyaAllah, aku akan cube sedaya upaya selesaikan apa jua masalah yg datang pada aku.

Pada mereka yang kata aku ni jenis yang tak ambil peduli or dalam kata lain, xde perasaan, aku minta ampun n maap, aku bkn jenis camtu. cume aku x suke tunjuk masalah aku kat orang lain.


itu je la aku mau citer kali ni.. jumpa lagi.. bye...

2 comments:

  1. alala...luahan hati seorang putera..huhu..
    chill beb, biasa la tu. hanya kita ngan Allah je yg tau spe diri kita sebenarnya dan pe yang kita nak. X sume kita akan share ngn org lain, even ngan bestie kita sendiri..

    ReplyDelete
  2. assalamuikum hai semua..., awk sama ng saya tk tahu nk luahkan perasan kat cpe?

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails