Followers

Monday, November 2, 2009

shhh...... cak3..:p


assalamualaikum sumer kengkawan...cak3..:p
aha..jgn tak tau..dats my new trademark dlm fb..cak3..:p
actlly , aku ade satu entry yg nak d masukkan dlm ni b4 ..tp aku pendingkan dulu..
sbb idea tak mari lagi.. paham2 lahkan..suasane tak mengizinkan...:p.
nowadays..aku rase cam sumthing kurang je dlm hidup aku nie..
tak tau la nape..?? depressed..?? ha3... nop la..ntah aku pun curious gak nie..cak3..:p
kekadang aku rase lucu gak...mcm hari ni.. one of my officemate ......(tak leh citer kat cnie..bahaya).
arini aku dpt anak buah baru(PRA baru) kat opis nie.. hopefully dia ni ok la, jgn jd macam PRA yg lepas.. buat sakit kepala aku gak.. tp bila dia dah kene transfer.. kesian lak aku kat dia.. huhuhu tp apa nak buat..?? byk kali dah aku nasihat..tak jalan gak..
hope dia leh established la kat tmpt baru tue..
td b4 g keje mlm nie.. aku g kuar mkn ngn si Izan.housemate aku yg skrg dikatakan angau..!! hahaha..jgn marah ha... aku tau dia tak nak kuar...tp pedulik hape aku.. asyik terperap duk umah je.. klw sblum ni alasan tak nak kuar..."sorilah..aku nak gayut ngn tunang aku.." hahaha.. yelah org dah bertunang kan...??? aku biler la lg yek..?? insyaAllah ..klw ade jodoh... tp stakat nie jauh lagi kot..?? jap..apsal stiap kali entri mesti citer pasal tunang n kawen nie..??? hahaha sendri mau ingt la..
k la sahabat.. c u later..daaa..

10 comments:

  1. hye cak wata..
    hahaha!!!
    tu laa..
    kwn lg ngn members of Kuangman club..
    kn dh ne name baru..hahaha!
    (*,*)Y

    ReplyDelete
  2. MawarLiar..~ liar sgt ke..?/
    hahaha..ape name baru..??

    ReplyDelete
  3. Owww cak cak cak.
    Ada kene mengena ngan cicak ker? heheh;p

    ReplyDelete
  4. nak jugak wat..
    cak..cak..cak..^^

    ReplyDelete
  5. mesti cite sal kawen n tunang...tu nama nyer dah d seru2 tok cari calon pastu tawen pung pang pung ler
    hahahahhahahaha
    jgn lupe jemput sudah

    ReplyDelete
  6. cak
    oh cak
    ohoi cak...
    hahaha..
    (xde idea nak komen)
    oh ye...khawen nnti jgn lupe jemput rakan2 bloggers yer..
    x sbr rasenye nak hadiri mjlis khawen kwn2..
    sndr khawen lame lg kn..
    tetibe!!hahaha

    ReplyDelete
  7. cak3..:p hahaha.suke la ngn trademark ni..
    terpengaruh hasil ngk cicakman2 baru2ni ngn my niece.. hahaha..

    khawen..?? sy lambat lg la.. klw ade jodoh laenla...:)

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails