Followers

Monday, November 2, 2009

apa cerita..??


assalamualaikum sumer..jumpa lg... thnx to member2 yg sudi jengah sebentar blog yang semacam kurang je ni.. baru je lps ngk HMI n Anna Raffili yg hot ngn lagu Hujan Bunga Di Kuala Lumpur perform..mantap sey....:p
Memula aku nak citer apa ya..?? ha..gambar yang dalam entry ni diambil mase g konvo kengkawan kat PICC pd 21/10 yg lepas.. Konvokesyen KSKB...:p
Hm..bercakap pasal PICC kt putrajaya nie.. pada mulanya aku mmg berharap sgt dpt perform solat kat masjid baru a.k.a masjid besi tu yg skrg ni namanya menggunakan nama Yang Di Pertuan Agong .., alhamdulillah.. dapat gak aku solat kat masjid ni..memang kagum aku ngk pembinaan masjid ini..siap ada kolam di tepi masjid seakan bergabung dgn tasek di putrajaya.. aku harapkan masjid yang tersergam indah itu bukan sekadar utk djadikan bhn uyk bergambar shj..

pg ni ka opis mcm biasalah..sejuk sokmo..he3..time camnila aircond sejuk giler..klw tak pns jer..
alhamdulillah la aku ngk PRA baru (namanya AZMI...) aku ni rajin sungguh..pepagi dtg trus kemas mane yg patut dlm opis.. aku ajak p sarapan pun dia kata dia nak siapkan keje dia dulu.. then lps kemas opis aku dia nk g kemas opis vektor plak... hmm..hope kerajinan beliau ni akan bererusan.. bukan setakat sehari dua je..

apsal gambar aku kat atas ni..??? hmmm ambik gambar kasut sendri la... hahaha..:p
klw ngk tv skrg berita yg selalu diwar2kan ni tak habes2 hal2 rasuah..rasuah d mana2..? bleh di banteras ke rasuah ni..?? pihak SPRM tak terkecuali dr rasuah ke..?? sendri mau igt..!! lagu satu kes yg hangat sehari dua lps..kes Dr.Asri..ex mufti perlis tu.. aku pun tak paham..apakah motifnya..??

about myself plak..
alhamdulillah setakat nie.. cume skrg aku sdg berhadapan cabaran n dugaan yg besar..
yg aku harap n aku mohon bantuan dr Allah swt dalam mengharungi hidup ini. aku pun tak tahu nak bgtau camner.. cakap salah..x cakap salah.. buat salah..x buat pun salah.... hmmmm..
mayb weekend ni nak g Puchong...g kenduri kawen umah member.. 8/11.. insyaAllah klw tiada aral melintang aku akan menghadirkan diri.. Selamat Pengantin Baru buat Hafizani n pasangannya yg telah selamat diijabkabulkan minggu lepas..tahniah..!!

2 comments:

  1. mmber2 asek nak kaen je kan naz...
    naz bile lagi nie?
    huhu..^^

    ReplyDelete
  2. mimie~ naz tggu mimie la.. cak3...:p

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails