Followers

Wednesday, November 18, 2009

jom jimat


Assalamualaikum sumer... arini hari rabu 18 november 2009.
baru 18 hari ..tp dah rase wallet ni makin ringan lak..?? mana perginya duit2 aku ni..??
bila gaji nak masuk..?? ini lah padahnya bila last month gaji masuk awl sgt..lps tu menongkat dagu la nak tunggu 25 aribulan ni ..so pengajaran..berjimat la wahai kengkawan....hahaa..padan muke aku... tp alhamdulillah la, smlm claim ot dah masuk..ngeeeeeeeeeeeeeee
arini igt nak g town jap..jln2 cuci mate lps habes keje ptg nnt...
wah2..pantang dapat duit..trus nak melabur...hahahaha..nak g ngk muvi 2012 yg mane kempunan nak ngl weekend lps sbb tiket sold out la..!!!waaaaaa.......
minggu ni kuarang lg staff kat opis aku yg dah pindah ke tempat lain iaitu LISA..dia dah pi tanjung puteri plak.. makin kurang la staff laluan kedua...makanya makin tinggilah beban keje kat cni.. harap2lah 23/11 ni adelah staff baru yang akan mula kerja kat cni....senang sket keje..
sbnrnya aku ade niat gak nak apply pindah nie.. tp nnt dulu la.. mungkin dlm setahun dua ni kot..insyaAllah... sblum ditukar, baek aku minta ditukarkan...lalalala
next week dah raye..hooorayyyy!! leh lik kg..dah apply cuti..tp takleh cuti lame...coz dis month aku kene sediakan reten bulanan unit food..huaargggghh!!!! tension..!!!!

3 comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails