Followers

Tuesday, February 8, 2011

Tak Marah cume geram

Salam Hari Selasa..:)
First of all aku nak minta maap la kat kwn aku sorg ni dulu b4 aku nak citer psl dia.. Kwn aku ni mmg rapa la ngn aku, tp kwn rapat mane pun, mesti ade prob kan.. actlly kwn aku ni aku bg singkatan je la ye..si RM,
aku ni bukan la baik sgt smpai leh judge org lain, tapi apa yg RM ni buat mmg wat aku angin, klw btul pun nak wat sesuatu why not ko bgtau awal2 jgn la wat org lain jd susah, aku yakin ko punya akal yg waras.... Aku tau itu sumer hak ko, thats y aku malas nak cakap banyak.. Bagi RM sumer yg dia buat tu btul.. hm..lantak ko la RM, aku x leh citer bnyk sgt kt cni.... bahaya.  aku totally tak marah, cume geram je..!!

ok..tinggalkan kisah si RM, smbung smula crite aku, spatutnya semalam dah g servis kete, tp x jd, sbb smlm tertido plak.. ish2.. dahsyat klw aku tertido.. hahaha.. dan sepatutnya arini nak g servis, tp kul 11 td opismate call, suh masuk keje ptg ni OT, rezeki jgn di tolak, so aku tundakan lg servis kete tu, esok kotbaru antar servis.. sabar ye my lovely MRS.Pse..

Dah masuk 3 hari tunang aku kurang sehat, cian kat dia, dah pegi 2 klinik, hopefully lps ni dia akan cepat sembuh, rerajin makan ubat, relaks2 kat umah...

4 comments:

  1. salam...
    skang nie mmg musim tak sihat kan?
    harap2 semuanya ok2 je.
    btw..jgn marah2..nanti cepat tua.=))

    ReplyDelete
  2. hai mimi..:)
    lama x skodeng kan.. hehehe
    nawy.. thnx..

    ReplyDelete
  3. paling mls nk lyn manusia yg pikir ida btl n xleh ditegur...better cri kwn lain

    ReplyDelete
  4. haah.lama tak skodeng.btw, nie blog baru tau.hehe.=))

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails