Followers

Saturday, February 26, 2011

The End Of February

Salam :)
Hampir ke hujung bulan Februari tahun 2011.. sangat cepat mase berlalu kan..? makin berdebar2 n makin takut plak aku...hehehe semakin hari semakin dekat.. teruja n a bit getar.. hahaha
aku nak citer apa ya kali ni..? aku balik melaka last wednesday, arini dah smpai jb, keje..keje..keje.. xpuas lagi cuti kat kg.. so bad :( sampai je kat umah td, Zul a.k.a aku cakap, partner keje aku xcident.. cian.. kali kedua dah aku dgr dia xcident ngn motor besar dia tu.. cian.. lainkali hati2 bro..
seperti biase la klw lik dari kg..mesti ada je barang2 yg tertinggal, tak terkecuali arini.. hm.. seperti biasa, t-shirt feveret aku tertinggal kat kg.. uwaaa... bukan pe, td tghr g kenduri kahwin umah sedara mara, lps hantar abah n adik lik umah, aku trus shoot lik jb..ish2.... mudah lupe betul aku ni.!! nak wat cmne kan..?? nasib badan la.. huhuhu
skrg ni lps musim hujan, keadaan panas pulak, sakit kepala tul drive dlm panas terik.. apa nak buat, ptg keje kan... nak balik awl pgi, malas pulak.. redah je la.. dari melaka mmg panas terik, pergghh...pasang aircond pun still terasa bahang dia... sabo je la..:) yelah..  aku pun senang sangat kene sakit kepala.. adoii...!

ok la, setakat tu je utk kali ni.. idea mari aku citer lg okay..:)

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails