Followers

Monday, February 14, 2011

Lirik Pilihan - Pulanglah by Awi Rafael

Pulanglah - Awi Rafael

Buka lah mata dan lihat dihadapan mu
Aku berdiri tegak tapi kau tak Nampak
Owh mata aku pedih sering kau campak saja
Banyak yang dah ada yang aku tak ada
Mungkinkah aku yang tidak sekaya
Mungkinkah aku yang tidak bergaya
Haruskah aku yang tetap menanti kamu
Berikan jawapan
Chorus
Pulanglah sebelumku run away
Aku menanti kamu everyday
Aku menunggu dari Monday Tuesday Wednesday Thursday
Tak ingin tak perlu
Pulanglah sebelumku run away
Aku menanti kamu everyday
Aku menunggu dari Monday Tuesday Wednesday Thursday
Tak ingin tak perlu aku damping owh
Huuuuuu 2x
Aku berjalan di kota kuala lumpur
Semuanya Nampak berbeza tapi ku sama
Mungkinkah aku yang tidak sekaya
Mungkinkah aku yang tidak bergaya
Haruskah aku yang tetap menanti kamu
Berikan jawapan
Chorus
Pulanglah sebelumku run away
Aku menanti kamu everyday
Aku menunggu dari Monday Tuesday Wednesday Thursday
Tak ingin tak perlu
Pulanglah sebelumku run away
Aku menanti kamu everyday
Aku menunggu dari Monday Tuesday Wednesday Thursday
Tak ingin tak perlu aku damping owh



* skrg ni selalu gak terdengar lagu ni kat radio ERA, mula2 dengar cam biase2 je lagu, tp slalu dengar, kira best jugakla.. lagu dia catchy n very smooth la.. myb ni artis baru kot..klw tak silap aku yg slalu promo kat konsert riuh era tu kan... apa pun korang try la dgr lagu ni dulu bg yg x penah dgr..sila google je..:)

7 comments:

  1. ouwhh lgau nie..ader lagu 1 single lage best

    ReplyDelete
  2. cute sbb die masukkan english words skali~ =)

    ReplyDelete
  3. p aq ad tdngr kt era lgu ni yg versi bm spenuhnye la..

    ReplyDelete
  4. memula aku dengar cam bangang jer lagu nie campur2 baser. lelama catchy gak......

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails