Followers

Friday, October 8, 2010

LIVE . LIFE . HAPPINESS

salam..:)
Inilah namanya kehidupan.. so lots of colours. hm.. apapun hepi2kan diri anda.. jgn kusut2..
hm.. arini last syawal untuk tahun ni.. esok ada mjlis hari raya yang aku kene attend bg mewakili opis.. malas giler nak g.. kene pakai lengkap baju melayu.. dah la tu, diorg jemput sorang je wakil dari opis aku.. aku masuk je opis td ngk nama aku dah tertera kat surat jemputan tu.. aduss.. mls tul nak menglamer kan diri.. hahaha..

oo yer.. lupa nak bgtau, esok mjlis hari raya anjuran Jabatan Kastam KSAB.  Tgk la kedaan pg sok.. klw rajin aku pegi la.. lgpun esok hari jumaat n aku keje pg.. apa salahnya pakai Baju Melayu kan.. baru ar macho sket ( actlly aku x macho pun.. saje nak sedapkan hati..)

Weekend ni bertambah pulak majlis jemputan, first from Angah, katanya dia buat majlis makan2 sabtu ni, even arini dah last raya, sesuke hati je dia nak tambah hari raya.. hehe.. sori Angah.. apsal x bgtau awal.. acik keje direct la weekend ni.. lgpun jauh  JB n KL. hm..sori k..!  Minggu ni pun ade jemputan kenduri kahwin frm my cousin di Singapura.. mmg la dekat ngn tempat aku keje ni.. but da prob nyer... aku keje direct.. mcm mana nak excuse.. xpe la aku doakan mjlis mereka berlangsung dengan selamat n jayanya..

Hm..lama gak x g ngk movie ngn my lovely fiancee... kene set mase n citer apa nak ngk ni.. lately citer2 baru kat panggung tak best la.. hm...nak g ngk citer2 yang tangkap leleh la.. hehehe..

k guys, till then ..jumpa lagi k.. !! :)

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails