Followers

Wednesday, October 20, 2010

BONUS ITU SUDAH MELAYANG...!! JAUH......

assalamualaikum sumer..:)
hepi sangat untuk entri kali ni..?? nape ye..?? haha.. saje je.. asyik mood x baik je bila nak wat entri baru kan.. so now kita hepi2 k..:P
Bajet 2011 dah lepas (entry ini sngt lambat..hehehe).. aku pasti ramai yang tak puas hati dan gigit jari kan..?? haha.. tak terkecuali dengan aku.. harapan tinggal harapan la... BONUS ITU SUDAH MELAYANG.... cian... xpe, hope tahun2 mendatang kita akan dapat bonus..ameen..
lately ni aku dpt rasakan la org sekeliling aku sering memerhatikan dan bercerita psl aku la.. hmmm,,atau cume perasaan aku..??knape pulak diorg nak bercakap pasal aku..?? saham aku dah naik ke makin turun..?? wakakaaka.. macam2 la.. biarla apa org nak kata kan... ada..?


Bahagia rase bila ada org sangat mengambil berat pasal diri ini... terharu sungguh.. thnx dear..:) Jgn risau, abg awk ni tak lah encem mane pun... xde nye org lain nak kasi umpan.. hehehe..

apsal lak yuran kursus kawen kat jb ni mahal ye..?? RM120, negeri lain aku survey cume RM80 je.. knape ye..?? housemate aku ckp, sbb Johor ikut As-Sunnah, thats y la mahal sket..  bukan pe, skrg tgh usya2 tmpt untuk g kursus kawen... yelah, mase makin cepat berlalu ni.. yeah...!!

*p/s: gambar-gambar kat atas tu mase aku , izan , ajim, padil dan fizul g survey tempat mandi manda d Gunung Pulai.. best gak tempat tu, smpai rugi rase tak bawa baju lebih, klw tak dah berendam kat ctu... xpe, lenkali leh pegi lagi.. mmg best..:)
* skali tengok gambar ni mcm newcomer grup in Malaysia pulak.. hahaha.. lawak..

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails