Followers

Thursday, October 14, 2010

Kalian mmg COOL :(...!!!

Salam...:)
sambil layan mp3 lagu2 korea yang cambest ni.. aku dpt gak idea2 nak tulis apa kali ni..
td sebenarnya dah tido.. gamaknya esok keje la.. alkisah tersedar jap ni, ngk fon ada msg la plak.. hm..keje esok tak jadi...  bolehke cuti yg telah diluluskan , di cancel last2 minit..?? adoyai... xpe2.. lumrah.. mayb beliau ade sebab2 tertentu... jgn kecik ati ye..!

lps tu kes arini jugak la.. sbnrnya member2 plan main badminton mlm td.. alkisahnya pulak, org yg diamanahkan untuk booking court dah terlajak tido.., yg aku kurang puas hati tu, kitaorg plan nak main kul 8 mlm, dlm kul7.30 mlm tu, aku tny la dia, dapat tak court mlm ni..?? nak tau dia jwb pe..??? dia jawab , "aku baru je bangun tdo ni". patutkah tidak jawapan beliau..?? mmg angin la aku... member2 lain dah xcited, siap ade yg dah g jogging ptg td.. last2.. alasan yang kureng hangus tol..! aku tak dehal sbnrnye klw dia jawab " maaf ke..sori ke.. .. kita pun paham2 la kan..  aduss..!!

ada gak sorang member yg kecik ati ngn aku.. ye lah, aku perli2 dia depan member2 lain.. haha.. bkn perli yg menghina pun.. relax ar.. last2 aku kene smash smula ngn dia.. padan muka aku..!! thats my friends..!! hahaha

apa yang aku tulis kat dlm blog ni bukanlah semata2 nak kutuk2 atau nak lepas geram kat sape2..cume ia sekadar luahan je.. klw yg empunya diri membaca entri ni.. aku mintak maap banyak2 ye.. dan kepada yg kaki sampai n tambah tu.. bawa2 la taubat..!!

k la...c u guys later.. daaaa...:P

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails