Followers

Wednesday, September 29, 2010

Saya BENGANG..!!

Salam 1Malaysia tuk semua..:)
Kali ni aku nak mulakan citer BENGANG.. hm.. aku mmg bengang la ngn beberapa kengkawan aku ni...
ada ke patot..??!!!! adoi.. rancang punyer baik event tu..last2 minit cancel.. wlw apa alasan pun aku mmg bengang.. bayangkanlah.. pada tarikh tersebut jugak aku ada famili event kat kl.. aku sanggup datang lmbat sbb dah janji dgn kengkawan tersebut nak g meraikan majlis perkahwinan member kami... malam sebelum tu aku cntct beliau x dpt2.. aku mmg dah agak.. tp dia kwn baik aku kan.. takkan nak tipu aku pulak kan.. at last.. b4 12 midnite dia call say sori coz kete beliau rosak..?? WTF.!!??? klw ye pun rosak.. apsal tak call awl2 bgtau.. ak la org tertunggu.. penat2 je aku siapkan apa2 yg patot kat umah.. coz katanya nak tumpang bermalam kat umah aku.. adoi... kwn oh kwn..!!

Satu lagi kes... sorang kawan aku ni.. aku pun tak paham perangai dia.. what happen..?? aku tak leh nak bgtau la kat cni.. bahaya... betul la kata sorang lg kawan aku ni sebelum ni.. hati2 ngan mamat sorang ni.. so now on.. aku kene hati2.. watchaaaaa....!!!

last weekend gak aku tak dapat menghadiri majlis rumah terbuka opismate n kengkawan sbb aku g lik kg n then trus ke kl...apa pun thnx la sbb sudi jemput aku ya.. thnx  sumer..



mase lepas g kenduri kahwin sedara.. aku n famili trus g kl.. stay satu malam kat umah kakak di setiawangsa..
on that day jugak sempatlah g beraya umah sedara mara sekitar kl n shah alam..
hm.. dah terlanjur jln raya kat shah alam.. sempat singgah di i-City.. hm.. mahal jugak tilet masuk dia.. hari minggu satu kete RM10.. tak berbaloi rasanya.. setakat ngk lampu yg berwarna warni tu.. hm...akupun x dpt nak menghayati sepenuhnya keadaan tersebut..sbb terlalu mengantuk.....

oklah.. kita jumpa lagi ya nnt...:)

4 comments:

  1. la gi i-city la ni dh kene bayar eh..mahal lak tu..dulu mase nazz gi free je..

    ReplyDelete
  2. ye la nazz.. mahal.. hari biase 5 hengget.. hm.. kene byr sebab diorng x mampu nak bayar bil letrik kot.. hehehe

    ReplyDelete
  3. hehee...!! ekin dh 2x pegi free je.. tp duit minyak kete x free la nk g sane dr utan belantara puncak alam ni..muahahahaa!!!

    skrg dh mcm2 ad je ekin tgk...!
    dulu ckit2 jeee lampu2 tu...
    rs nk buat lampu raya laaa..agak2 dorg jual x? haha!

    ReplyDelete
  4. mesti ekin g mase beru2 buka.. thats y free kan..??
    lampu raya christmas ke ekin..?? :P

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails