Followers

Thursday, September 16, 2010

Raya Oh Raya

assalamualaikum n salam lebaran untuk sumer..
x sempat nak update blog mase raya.. bz beraya kat kampung la katakan..
nway aku nak ucapkan selamat  hari raya n maaf zahir batin  klw aku ada wat silap n salah kat korang.. maafkan daku ya..:)
raya tahun ni best sket.. dapat cuti ..so enjoyla kat kampung tercinta.. jgn jeles ha.. 14/09/2010 baru start keje.. tu pun susah nak cari mood keje.. huhuhu.. jgn tak tau ye.. smpai arini masih x sempat kuar beraya ngn tunang.. huhuhu..harap dia paham sepaham pahamnya.. hehehe

 tahun ni lauk raya aku yang masak ye... jgn pandang sinis kat aku.. ngn sekali baca resepi dari kak ngah trus aku belasah masak...pergghh.. nasib baik jadi.. sedap hingga menjilat jari dowh... hahaha..rendang asli turun temurun tu.. lalala.. bila mkan ngn ketupat bertambah ngam di butnya... huhuhu.. tp malang sekalitahun ni ketupat aku tak berjaya anyam.... ntah nape la tak jadi.. huhuhu..dah lama kot tak menganyam..

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails