Followers

Friday, January 8, 2010

hepi Bday To me..:))


assalamualaikum sumer.. lama tul tak update blog.. malas+blank... ngeeeeeeee
huhuhu...ramai gak yg tanya bilam la aku nak update ini blog.... yup seperti yang dijanjikan..
6/01/1020 my bday yang ke27... ha..tua/kertu dah..hahhaa.. tahun ke-2 smbut bday tanpa ibunda tercinta.. May Allah always bless her.. klw tak arwah mak la yang paling awal wish kat anak dia ni setiap kali aku memasuki usia baru..huhuhu..aku memang rindukan sangat2 kat mak.. uwaaa.... marilah sama2 kita sedekah kan alfatihah kepada arwah mak aku.. tahnx kengkawan.

ok..tahun ni bday seperti biasa.. xde hadiah yang aku dapat..hahaha.. naseb baek la ade housemate yg last2 minit menyedari akan hari lahir aku..at last..ade gak org blanje makan kfc..hahaha..aku yang pakse sebenarnya..ha...pedulik hape aku...aku mengharapkan yang terbaik di tahun baru n usia yang baru ni.. apa wish aku tahun ni..?? aku tak wat apa2 wish pun.. cume berhajat nak kawen je... haa..mmg dasar la aku ni..hehehehee.. dah ade calon ke aku ni..?? wakakakaa..(sesape yang nak bg aku hadiah..sila cntct aku dgn kadar segera....hahaha)

mcm biase la keadaan kat umah ni.. tambah sorang lagi bdk baru yang tumpang umah..opismate izan....azim namanya..budak batu pahat ,... oklah tu.. cukup kuota la umah ni,,, tp yang tak bestnya..mesin basuh dah kene sita...ha..korang jgn pikir ni kes same mcm Eye On Malaysia yang kene sita tu... begini critenye... haha.. mula2 aku bli mesin ni dari salah sorang opismate izan.. tetibe je baru2 ni dia nak bli balik mesin tu..(wey..ko tak ley bli baru ke..??) dsbbkan mesin dia kene sita...hahaha.. tak kusangka...!! hampeh sokmo.. la ni gh kumpul modal nak bli baru n yang berkuasa tinggi.. saje nak kerek kat mamat tue.. hampeh..!!

keadaan kat opis cam luar biasa skrg... Ot dah kurang.. macam mana tak kurang..?? skali full la staff pkd masukkan... hm..sabar jelah.. aku rase cm boring plak klw tak g opis.. apa nak wat jang..?? terimo seadonya je la..:P

sampai di sini dulu... aramaiti sumer.. c u soon ya... luv u guys..!!:)

1 comment:

  1. Assalamualaikum...

    maybe its kind of late...but epi bufday ya...moga 1 lg umur yg Allah kurniakan ni dimanfaatkan utk mencapai redhanye~

    **dh 27 ea,tua gak..tp nmpk mude..huhu..peace~

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails