Followers

Thursday, January 21, 2010

aku bengang !!!!!

Assalamualaikum semua...
Moga- moga kalian semua sentiasa di rahmati Allah swt.. insyaAllah..
Dah lama btul aku tak meng'update' blog kalini.. mase idea dah ade, agak keberatan plak nak menaip...hehehe.. apapun aku mempunyai banyak cerita nak di laporkan.. hahaha.. bukan aduan rakyat yer..
hari ni 21/1/2010, dah 21 hari di tahun baru.... ada tak apa2 perubahan pada diri korang..? ke same je tiap2 tahun..
seminggu kebelakangan ni aku makin tertekan la.. mcm2 bende keluar masuk dlm kotak akal aku ni.. pening n tension.. tak tau nak d lepaskan kemana.. mane prob ngn keje..famili.. kengkawan.. huishh...dugaan2.. tp aku cekalkan hati.. buat apa nak sakit kan diri sendiri.. life must go on kan..??!! tp bila masalah tu terlalu la melampau , bak kata seseorg..mmg cannot go lah..! kdg2 terpikir gak nak wat sesuatu yg bodoh.. tp aku tahu, fitrah azali manusia...kwnw la kawal emosi sket.. aku skrg ni tgh ikhtiar nak kuar dr masalh tersebut.. buat apa aku nak serabut kan..??
kat cni jugak aku nak minta maaf la kat sesapa jua yang aku sedar or tanpa sedar wat korang terasa hati.. biaselah tiada manusia sempurna.
oklah ..stakat tu je citer yg tak best..
kita sambung citer yg best lak... hmm..aku kekadang tersenyum sorg2 je..(uikks..korang jgn pikir aku dah giler plak!!) yelah.. bulan ni jer dah hampir tiap2 minggu g singapore.. myb dis week pun nak g terjah ke sane jugak..yelah..nak gak mkn2 angin tempat org..hehehe.. sape nak ikut..???  aku rase bulan ni gak aku terlebih boros lak.. t-shir je dah 3 helai, kasut,.. cume tak kesampaian nak li fon baru...sbb duit dah habes..hehehe..
simpan2 la sket utk mase depan wahai nazmi!!! hahaha..
Facebook oh Facebook!!.. hah.. dah makin boring layan fb tu...klw tak mmg mukabuku la aku ngn fb tu...
mayb btul gak kata seseorg aku ni cepat bosan ngn sumthing.. hmm... apekah aku jugak cepat bosan dgn sesuatu perhubungan..???? huh...ntah la..
k la kengkawan..mase utk g mkn.. dah lapar.. c u guys later ya..
 bye.. salam..

2 comments:

  1. owwhh
    hahaha
    jom kite nyanyi lagu bengang

    ReplyDelete
  2. nak!
    nak ikut g sngapore...
    huhuhu...=)

    fb mmg da bosan pon skg nie..
    hurm~

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails