Followers

Tuesday, March 24, 2009

Kisah Dato' Ali Rustam dan Datuk Seri Ir. Haji Mohammad Nizar Jamaluddin



assalamualaikium.. 24/3/2009 pagi yg indah untuk aku mulakan kerja hari ini..
tak mcm selalu, aku sukar skit nak bgn pagi.. tp pg ni alhamdulillah, semua beres..
negara kita sekarang ni tgh HOT pdengan beberapa peristiwa yang akan merubah mase depan negara.. Maaf ye, arini aku rase macam nak citer pasal politik je.. takper kan.. sekali sekala,
dengan perhimpunan UMNO hujung minggu ni aku memang familiar sangat dengan POLITIK WANG yang sering di war-warkan di media2 tempatan apabila nak berlangsungnya perhimpunan ni. Simpati aku hulurkan wat Ketua Menteri Melaka Dato'Mohd Ali Rustam, apa-apa pun aku tetap sokong beliau, sbb banyak pembangunan yang telah beliau lakukan di Melaka, moga beliau tetap tabah dan terus berjuang untuk bangsa , agama dan negeri MELAKA... Yang aku pelikkan yang sorang lagi bersalah, tp senang2 je bleh lepas..apa citer..??
klw dah salah, kecil ke besar, ia tetap bersalah wlpn org itu ade imuniti yang BESAR..!!!Tak Adil.. klw begini la, aku yakin, satu transformasi dalam UMNO akan sedikit demi sedikit menjauhkan diri anak2 muda dari UMNO.. tak percaya..?? tunggu lah.. Jgn sampai pisang berbuah dua kali.. Bangkitlah wahai MELAYU ku..

Dan lagi satu yang aku nak citer pasal Pilihanraya Di Parlimen Bukit Gantang Perak, PR akan diwakili bekas Menteri Besar, Datuk Seri Ir. Haji Mohammad Nizar Jamaluddin manakala BN di wakili oleh Bekas Ketua Umno Bahagian Bukit Gantang, Ismail Safian.
Apa-apa pun aku ucapkan selamat bertanding buat Dato' Seri Nizar..moga kemenangan memihak kepada anda..

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails