Followers

Monday, March 2, 2009

Cekodok Goreng


hari ni aku kene keje 2 shift utk OT.. dari kul 7pg tadi sampai kul 3 ptg.. then 11 mlm smpai jam 7pg... ish..ish..ish.. xpe, rezeki jgn ditolak..
kene ot mlm ni pun secara kebetulan je.. mase kat umah td dalam jam 9 mlm lebih, mase tgh ngk citer Nasib DO RE MI, aku dpt panggilan dari opis,katanya aku bleh OT tak mlm ni sbb ade sorg rakan sepejabat aku tak dapat nak datang malam ni.. aku tak kisah, umah bukannya jauh sangat pun.. ish..ish..ish.. so aku pun ON je.. he3..
td mlm aku ngn Mikel goreng cekodok...ntahla tiba2 je nak mkan cekodok, dah jemu makan nasi hari2..hehehe.. Mula2 aku yang goreng, then dapat panggilan dari seseorang, tergayut kejap so izan yang sambung goreng, siap buat air teh lagi.. tp mase aku tgh gayut tu, sorang lagi rakan serumah, keras dah lik keje.. dia pun join sklai, siap buat lemprng lagi, mkn ngn sambal..huahuahua..hebat tak kitaorang..?? klw ade sesape yang terasa nak makan cekodok or lempeng kitaorang, meh la datang n rase sendri..
wooooo..banyak sedap tau...ish..ish..ish.. terpakse angkat bakul sendiri...lalalala

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails