Followers

Tuesday, October 23, 2012

Bajet BAGUS

Salam..
Kat sini aku bukan nak complain ke apa ke.. cuma nak kongsi bersama la ragam masyarakat sekeliling..
sekarang ni zaman "show off" dan :kipas lipas" sangat. Macam di persekitaran tempat kerja aku ni...oppss.. bkn tempat kerja aku, tp tempat kerja rakan sejawat aku.. cehh...


adalah sorang mamat ni  a.k.a junior aku la, sangat la ingin menunjukkan kehebatan beliau.. apa2 perkara dia yang kedepan dulu.. bagi aku itu budaya kerja yang bagus.. tapi yang tak elok nya, jgnlah sampai lebih kuah dari sudu.. Faham-faham je la keadaan kerja kita ni.. Orang bukan makin suka.. makin menyampah adalah.. lebih baik kita settle kan kerja kita dari menyibuk pasal kerja orang lain. Jangan nak kejar nama sangat . ada rezeki..insyAllah tak lari kemana..:)


Dalam hidup ni biasa juga berhadapan dengan orang yang berlagak serba tau. Kadang-kadang tu dia ni bukan tau apa pun tapi bila bercakap amcam lah semua benda dia tau dan kita ni semua salah. Kenapa semua orang diamkan dan ikut saja cakap mereka? sebab malas nak layan...haha


Kadang-kadang belum jumpa buku dengan ruas boleh la dia berlagak memanjang. Cuba dah jumpa orang yang lebih kurang macam dia juga...haa, gaduh mu lut agaknya kot. Kalau jumpa manusia macam ni sekali jelah aku sembang, lepas tu malas dah nak layan


**hmm adatlah kan.. mana2 tempat mesti ada sorang yang buat hal.. sabo je la..

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails