Followers

Wednesday, June 1, 2011

Pagi 1 Jun 2011

Salam satu jun untuk semua..
hahaha.. kejap je dah bulan JUN.. x sempat nak wat perubahan kat blog ni, dah gatal tangan nak menaip.. lalala
Pagi ni aku tak bekerja , tp pagi2  orang umah dah kejut tuk teman g klinik.. lalala.. pagi ni cuaca sangat baik, sejuk je..perrgghhh..Setelah Milo panas siap di sisi, sambil tengok MHI kat tv3, aku pikir nak wat entry di pagi 1 Jun ni..
so inilah entri nya... hehehehe..
Pasal perubahan yang aku ckp tu... bukan heavy sangat pun, just sket2 je.. sbnrnya x pasti apa perubahan tu, aku tgk gak blog2 kawan aku, perrghhh..makin ngetop.. hebatla korang, jeles aku tengok..!!
Aku rase aku akan mulakan topik Lelaki VS Pompuan.. hehehe.. kita tggu nnt...

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails