Followers

Thursday, May 27, 2010

thanx all

salam all...
lamer giler tak mengupdate kan diri kat sini.. since kebusyan melanda diri ini..
hm...nothing much yg leh dikongsi.. blu..blur...n ..blur.. !!
yang best.. aku bakal bertunang dis coming june... huh..x sabar rasenya.. hehehe.. doakan yg terbaek untuk aku n pasangan ya.. thnx guys..
mlm ni nak g nengok movie ngn bakal tunang.. dia dah g bli tiket... prince of persia kat tebrau city.. huhuhu.. dulu maen game ps je.. skrg dah ade movie...layankan..
esok lak aku nak bawa abah n kakak g singapore ...nak g melawat makngah yang baru je selesai operate her backbone... hope dia cepat sembuh..ameenn...
lepas tu nak settlekan barang2 hal tunang nie.. huhu..jenuh gak nak settlekan.. igtkan senang je... aduhaii....

**pada yang sudi singgah myblog....thnx ya...sori sbb lame tak updatekan ini blog.. nway... c u later guys.. daaaaa...

2 comments:

  1. salam...thanks bro...
    abg eq dah follow semula...

    ReplyDelete
  2. prince of persia.two thumbs up!

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails