Followers

Wednesday, March 10, 2010

bulan ronda-ronda

assalamualaikum sumer..
hm..ntahlah aku rase skrg cam tak brape nak besh..!! nape yek..??
aku ade wat salah ke..?? ke perasaan aku je kot..?? hm..lantaklah.. apapun my life must go on..:P
sekejap je dah masuk MAC 2010 kan.. sungguh pantas mase berlalu..
hm..utk pengetahuan sumer ..bulan ni ramai btul member2 aku yg akan menamatkan zaman bujang mereka, lebih kurang 7 org kengkawan aku akan melangsungakn perkahwinan mereka di sekitar MALAYSIA ni.. hm.. yg mane majlis u jauh, aku minta maaf la memang aku tak dapat menghadiri majlis korang... yg dekat2 ni.. insyaAllah aku akan hadir.. nak bawa sha la.. leh la kawan2 aku kenal ngn mrs.nazmi to be.. hehehe..soon..:)

bulan ni keje makin melambak..lepas satu, satu kene buat, mane lg keje hakiki kat entry point, kene wat ops tembakau , check skool n premis... wah.. mmg tak menang tangan nak langsaikan keje... hm.. apa nak buat..?? kita keje makan gaji..kena ar buat jugak.. btul kan..??

hm..smlm dah jnji ngn sha nak kuar, then aku pulak bz check skool smpai ke petang.. hmmaku pun tak sangke smlm aku terlebey keje plak.. sori sha.. aku tau dia merajuk..tp dia buat2 tak merajuk..huhuhu.. tp aku tahu she's great, n dia paham keje aku cmner.. xpe sha,  nnt kita g ngk muvi same2 k...promise..!!

k la, aku nak tdo.. esok pg, insyaAllah klw takde apa2 hal laen aku nak pi settle kan sekolah2 kat area tebrau plak... huhuhu..makanya bulan ni bulan ronda2... lalalala c u guys soon ya..:)

1 comment:

  1. emmmm jga ati sha tu bebaik ..kje kje gak..t dia lari kn susah :P

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails