Followers

Wednesday, October 28, 2009

salam 1 Malaysia...;)


assalamualaikum sumer.. lama giler tak menghavockan ini blog.. kenapa..?? jawapan nye senang je..MALAS..!! agagaga.. sebenarnyan aku dah takde idea nak bg entry apa lg dalam ini blog..lalala
kerja...kerja..kerja..kahwin..??? hahaha...pening gak biler d pikirkan nye.. bila aku nak kawen nie..?? aweks pun xde lagi... bapa aku asyik tanya je la... tp aku hanya mmpu tersenyum je..senyum2 kambing..agagaga.. at last..aku suh je bapa aku carikan calon untuk aku...hahaha.. aku gurau2 je..rupenye bapa aku wat btul2...aduii..!! ade la 2 ,3 org bapa aku tanya..tak ke terguling2 aku di buatnya...hahhaa..nasib baik la aku tak stress... rileks la abah...anakmu ini masih mude lagi..ahahaha..perjalanan hidup masih jauh lg..sgt jauh...
ceria pasal hal kerja plak...korang paham2 la ye.. makin tension keje kat cni...wlwpun rileks..banyak masalah yg memeningkan kepala gue nie..ahahaha.. ok la, till then..jumpa lagi ya...

4 comments:

  1. khawen nnti jgn lupe jemput ye...huhuhu

    ReplyDelete
  2. korang sumer..aku kawen lambat lagi la...agagaga

    ReplyDelete
  3. wahhh..
    die d nk kawen da...
    cite panas nie..huhu..^^

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails