Followers

Thursday, September 3, 2009

jom melaka

salam ramadan sumer..
tup..tap..tup..tap.. dah masuk 13 hari kita berpuase... alhamdulillah..
korang cmner plak..??? pose penuh tak..?? ;)
baguslah klw penuh.. puase ni kan tuntutan dalam ISLAM...

aku minggu ni lik melaka..
akhirnya...dpt gak berpuase ngn famili kat kg..alhamdulillah..
aku cuti 4 hari smpai la ari isnin nnt bru lik jb...

dah la minggu lps aku diserang demam..huhuhu..kesian...
la ni dah bertambah baik..syukur...
klw tak..tak tau la apa yg nak aku lakukan lg..takdir2..

apa la xtvt yg leh dilakukan bila lik mlk di bulan pose ni kan..??
aku igt nak ajk member g nengok movie kat panggung.. tp tak tau la nak ngk
citer apa..??? apa2 pun dah smpai panggung nnt baru la decide... hm...

apapun..slamat berpose korang sumer...

2 comments:

  1. jgn luper mkn ubat ok
    have a save journey
    dpt tk lagu aritu???

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails