Followers

Friday, August 21, 2009

Selamat Datang Ramadhan...




Ramadhan datang lagi. Alhamdulillah aku masih bernafas lagi untuk ramadhan tahun ni tapi belum sampai lagi so tak pasti gak masih bernafas @ tak.. heh heh.. anyway tiap kali ramadhan sampai memang aku excited. bukan excited nak makan besh @ nak raya tau tapi excited nak kumpul pahala sebanyak mungkin. (^^)
Tp ramadhan kali ni berbeza ngn tahun-tahun yang lepas..tahun ni ramadhan pertama aku tanpa mak tercinta..huhuhuhu..sedihnyer.. masih lagi aku ingat, arwah lah yang selalulnya paling hepi n sibuk menjelang ramadhan ni. Selalunye first day puase, mak akan sediakan macam2 juadah berbuka.. yang pasti tahun ni, aku n famili yang lain sudah pasti merasakan perbezaannya.. Apa yang aku mampu lakukan untuk arwah di bulan mulia ni nnt, aku akan banyakkan sedekah fatihah n yassin wat arwah, n perbanyakkan doa agar arwah ditempatkan bersama-sama orang yang beriman disisi Allah swt...ameen.. I,ll miss u so much mak..!!!

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails